sobota, 19 maja 2012

Początek

Ohayo ! ^_____^


Tak na początek :
Cześć ! Jestem Julia, będę do was pisać jako 'Yuki' .
(jako ciekawostkę powiem że to imię w języku japońskim oznacza 'śnieg' )

Mam 14 lat, chodzę do gimnazjum w Bydgoszczy ;)

Od długiego już czasu, Japonia jest w moim życiu tematem numer 1.
Ubieram się ogólnie dość specyficznie ^___^
A mianowicie ; trochę V-kei, O-kei, z nawiązką Kawaii i Lolity ;3
Czyli wielki kocioł ;D

w jakiejś notce opiszę te wszystkie style, - dla ludzi którzy ich nie znają ;)

Poza stylami, mam zamiar opisywać anime, mangi , które obejrzałam/przeczytałam , japońskie zespoły, kulturę , ciekawostki , i wszystko co znajdę na temat kraju kwitnącej wiśni , z czym chcę się z wami podzielić ; )

Gdyby ktoś miał jakieś uwagi / pytania, można pisać na priv, albo pod postami ;)
 


<proszę o łaskawość , to mój pierwszy blog , dopiero się uczę z nim obchodzić  :)) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz